Dezinfekcijos robotas 2000W UV-C

„SteriPro“ yra efektyviausias UV-C dezinfekavimo robotas rinkoje. Įrodyta, kad per 20 minučių 6 m atstumo spinduliu sunaikinama 99,9999% visų ligų sukėlėjų, įskaitant Covid-19.

„SteriPro“ yra vienas galingiausių robotų rinkoje su 2000 vatų galia, kuri leidžia dezinfekuoti net šešėlines zonas.

„SteriPro“ yra ne tik itin efektyvus, bet ir lengvai naudojamas, tam reikia minimalių pastangų ir niekam nereikia jo prižiūrėti.

„SteriPro“ valdomas nuotoliniu būdu naudojant planšetinį kompiuterį ir išmaniąją programą, suteikiančią jums visą informaciją apie dezinfekcijos ciklą, todėl užimti ligoninės darbuotojai gali tęsti savo darbą, kaip įprasta, nustatę dezinfekciją, kuri išmaniąjame įrenginyje nereikalauja daugiau nei 5 paspaudimų.

„SteriPro“ paprastumas leidžia atlikti iki 70 dezinfekcijų per dieną, o tai labai pakeičia jūsų valymo rutiną.

Išmanioji programa išsaugo visus dezinfekcijos duomenis, todėl ligoninės personalas turi galimybę bet kada stebėti visas dezinfekcijos ataskaitas „SPOT by SteriPro“ – internetiniame portale.

Naudodami „SteriPro“ po kiekvieno rankinio valymo, tinkamai dezinfekuosite daugiau nei 90% savo ligoninės kambarių. Ši viena prevencinė priemonė garantuoja mažiau hospitalinių infekcijų.
Robotas grąžina jūsų investicijas, kuomet užkerta kelią nuo 5 iki 10 infekcijų.

Tačiau svarbiausia, „SteriPro“ sukuria saugesnę aplinką pacientams ir medicinos personalui. Tai padeda sumažinti pacientų lovadienų skaičių ir padeda išgelbėti gyvybes.