Neteisingas fizinis krūvis - Paliesiaus klinikoje sužinosite kaip teisingai užsiimti fiziniu aktyvumu ir būtent tais būdais, kurie tinka tik jums!

Neteisingas fizinis krūvis

Jaučiatės silpnai, kankina lėtinis nuovargis, o tik atsikėlus jau neturite jėgų darbams pradėti?

Jei kasdien jaučiatės silpni ir pavargę, jei net iš ryto neturite jėgų pradėti darbus, laikas susirūpinti savo fizine būkle. Paliesiaus fizinio krūvio terapijos klinika pasirengusi pateikti specialiai jums parengtą sveikatos ir savijautos gerinimo programą. Tai puiki proga pagerinti gyvenimo kokybę.

Asmeniniai sprendimai vietoj standartinių schemų:
Kiekvienas žmogus vis kitoks, tad standartizuoti gydymo metodai jums gali ne tik nepadėti, bet ir pakenkti. Klinikoje specialiais tyrimais nustatome, kiek deguonies suvartoja jūsų organizmas fizinio krūvio metu. Amerikietiška „BodyGuardian“ technologija leidžia nuotoliniu būdu stebėti, kaip fizinis aktyvumas veikia jūsų širdies veiklą. Kitaip tariant, mūsų gydytojai seka jūsų organizmo būklę ir fiksuoja jo reakcijas į fizines apkrovas. Atsižvelgdami į rezultatus, jie kasdien parinks jums vis kitokią programą. Tikslas – maksimaliai pagerinti jūsų savijautą per trumpiausią laiką.

Aplinka skatina teigiamus pokyčius:
Klinikoje rasite visa, kas padės jums atgauti sielos ramybę – nuo psichologo konsultacijų, aromaterapijos, muzikos ir gamtos terapijos iki kvėpavimo praktikų ir fizinio krūvio stresui valdyti. Siūlome ir unikalias programas. Pavyzdžiui, sąmoninga savityra pagrįstą terapijos kursą, padedantį žmogui įsiklausyti į kūno poreikius.

Subalansuota ir individualizuota mityba sveikatos problemoms spręsti:
Netinkama dieta gali pakenkti jūsų sveikatai. Juk žmogus dažniausiai nežino, kokių medžiagų organizmui reikia tam tikrą dieną ir kiek kalorijų reikia suvartoti. Dėl to jums sudarysime asmeninę mitybos programą, atsižvelgdami į jūsų organizmo specifiką.Mes sąvoką „sveika mityba“ grindžiame tyrimais ir mokslu.

ATSILIEPIMAI

Sportas ir fizinis aktyvumas

Seniai žinoma tiesa: gyvenimo būdas turi didžiulės įtakos jūsų sveikatai. Galima skaičiuoti valandas, kurias praleidžiate sėdėdami, galima džiaugtis kasdien nueitais kilometrais. Bet tai tik pradžia.

Moksliškai įrodyta, kad fizinis aktyvumas – viena esminių sąlygų užsitikrinti gerą sveikatą. Be to, sveikatinamasis fizinis aktyvumas padeda apsisaugoti nuo lėtinių neinfekcinių ligų. Tačiau žmonėms dar labai trūksta žinių, pavyzdžiui, suvokimo, kuo sveikatinamasis fizinis aktyvumas skiriasi nuo sporto. Šio pobūdžio „raštingumas“ būtinas, nes tik kompetentingas žmogus žino, ką daryti ir kaip keisti gyvenimo būdą.

Jungtinėse Amerikos Valstijose išpopuliarėjo senėjimo stabdymo judėjimas. Žemiau – svarbiausios rekomendacijos, padedančios prailginti vidutinę gyvenimo trukmę ir pagerinti sveikatą.

    • • Nepersivalgykite. Pagrindinė taisyklė – saikas. Jei jos laikysitės, jausitės geriau, būsite aktyvesni ir energingi. Svarbu atkreipti dėmesį į mitybą; prireikus patartina vartoti natūralių papildų. Pasirinkite tokį mitybos planą, kuris geriausiai tinka jūsų organizmui ir gyvenimo būdui. Svarbu išsiaiškinti, kokių medžiagų trūksta jūsų organizmui. Universali dieta nerekomenduojama, nes ji jums gali būti net kenksminga.
    • • Pasitelkite naujausias technologijas ir biomediciną. Tai tikrai ne taip sudėtinga, kaip gali pasirodyti. Paliesiaus fizinio krūvio terapijos klinikoje įdiegta amerikietiška „BodyGuardian“ technologija leidžia stebėti širdies veiklą fizinio krūvio metu ir tinkamai reaguoti į organizmo pokyčius.
  • • Ilsėkitės ir atostogaukite. Reguliarios atostogos – būtinas gyvenimo elementas, nes visiems reikia atsipalaiduoti ir atitrūkti nuo įtampos. Stresas – daugelio mūsų kasdienybė ir vienas rimčiausių sveikatos priešų, tad su juo privalu kovoti, pavyzdžiui, reguliariai mankštinantis. Apskritai, vidutinio intensyvumo fizinis krūvis naudingas bet kuriam žmogui. Streso mažinimas ir jo poveikio sveikatai prevencija – viena iš pagrindinių mūsų klinikos veiklos krypčių.

Atvykite į „Paliesiaus fizinio krūvio terapijos kliniką“ ir ženkite reikšmingą žingsnį kokybiškesnio gyvenimo link!

Paskambinkite telefonu +370 600 37 279 arba užpildykite užklausos formą:

Kreipkitės dabar gydytojo konsultacijai.








Savarankiškos praktikos pavojai

Kadangi esame skirtingi, fizinis krūvis turi būti nustatytas kiekvienam žmogui asmeniškai, atsižvelgiant į jo sveikatos būklę ir fizinį pasirengimą. Paprasčiausias pavyzdys: jei rimtų sveikatos sutrikimų turinčiam žmogui skirsime sportininko krūvius, pasekmės gali būti tragiškos. Todėl kaskart būtina įvertinti organizmo galimybes ir atitinkamai dozuoti fizines apkrovas. Tad kaip teisingai normuoti fizinę veiklą?

1. Įvertinkite ir nustatykite, kokiai rizikos grupei priklausote: sveikas žmogus, vidutinės rizikos grupė, didelės rizikos grupė.

2. Atlikite reikiamus tyrimus ir išsiaiškinkite savo organizmo galimybes.

3. Pasikonsultuokite su kvalifikuotu gydytoju, kuris įvertins jūsų organizmo reakcijas į fizinį krūvį.
Šios rekomendacijos padės gyventi sveikiau, ilgiau ir kokybiškiau.

Turite klausimų „Paliesiaus fizinio krūvio terapijos klinikos“ specialistams?
Susisiekite, ir mes mielai į juos atsakysime!

Visos teisės saugomos © 2018