Nežymiai padidėjęs kraujospūdis - Paliesiaus fizinio krūvio klinika - individualios programos be vaistų!

Nežymiai padidėjęs kraujospūdis

Daugeliui puikiai pažįstama situacija, kuomet po didesnio nei įprasta fizinio ar emocinio krūvio, konfliktinės situacijos, patirto streso ar bemiegės nakties pasijaučiama prastai – gali svaigti galva, atsirasti lengvas pykinimas ar skausmas pakaušio srityje, prasidėti drebulys, mirgėjimas akyse. Šie pojūčiai dažniausiai žmogų verčia griebtis matavimo aparato, o rezultatai paprastai rodo, jog kraujospūdis yra šiek tiek pakilęs. Tokie pokyčiai dar tikrai nereiškia, kad žmogus serga arterine hipertenzija: nežymiai pakilęs kraujospūdis dažniausiai yra aukščiau išvardintų veiksnių pasekmė, kuri po poros valandų poilsio, vieno kito puodelio raminamosios arbatos ar serijos atpalaiduojamų pratimų išnyksta savaime. Na, o tuo atveju, jei nežymius kraujospūdžio pakilimus pastebite jau tam tikrą laiko tarpą, tuomet turėtumėte žinoti, kad šią situaciją pakeisti – nesudėtinga, tereikia keisti gyvenimo būdą ir įpročius.

Jau netrukus sužinosite, kaip galite sumažinti padidėjusį kraujospūdį savo jėgomis. Tačiau, ar žinote, kaip tai daro profesionalai?

Sužinokite susisiekę su Paliesiaus klinikos profesionalais telefonu: 8 600 37 279

 

Mitybai – ypatingas dėmesys

Vienas svarbiausių dalykų, kurį turėtumėte padaryti, siekdami sumažinti kraujospūdį – peržiūrėti savo mitybos įpročius. Labai tikėtina, kad juos peržiūrėję, rasite, ką pakeisti. Paskaičiuokite, kiek druskos Jūsų organizmas gauna per parą (įvertinkite ne tik pridedamos druskos kiekius, bet ir tuos, kurie jau yra maisto produktuose, ypač rūkytuose, sūdytuose, konservuotuose). Labai tikėtina, kad skaičius viršys rekomenduojamą normą – 5 g per parą. Neviršijant šios normos, sistolinį kraujospūdį galima sumažinti iki 5 mmHg. Į savo racioną turėtumėte įtraukti kuo daugiau vaisių, daržovių bei grūdinių kultūrų, kadangi jų antioksidacinis poveikis padės išlaikyti kraujagyslių elastingumą. Taip pat puikiai tiks ir maisto produktai, turintys magnio – šis mikroelementas padeda mažinti kraujospūdį. Nepamirškite ir burokėlių, razinų, bulvių, bananų, špinatų, avokadų, kuriuose gausu kalio – mikroelemento, išlaikančio elektrolitų ir skysčių pusiausvyrą bei užtikrinančio normalų kraujospūdį.

 

Stop – alkoholiui, rūkymui bei energetiniams gėrimams

Jei norite sunormalizuoti kraujospūdį, pats metas atsisakyti alkoholio, cigarečių bei energinių gėrimų. Žalingų įpročių atsisakymas atneš daug daugiau naudos nei galite įsivaizduoti!

 

Sportuoti – ir malonu, ir naudinga

Jei pastebėjote kraujospūdžio padidėjimą, nuo šiol turėtumėte rasti laiko bei noro sportui, kuris yra ir malonus, ir ypač naudingas. Tai – puiki prevencinė priemonė nuo daugelio ligų, arterinės hipertenzijos – taip pat. Vos 30-45 minučių trukmės treniruotė per dieną, 3-5 kartus per savaitę, Jūsų kraujospūdį gali sumažinti net iki 6 mmHg. Tiks įvairaus pobūdžio sportas – fiziniai pratimai, aerobika, slidėjimas, šiaurietiškas vaikščiojimas, plaukiojimas.

 

Mažiau streso, daugiau teigiamų emocijų

Sunku tikėtis normalaus kraujospūdžio, jei nuolat patiriate didelę emocinę įtampą, stresą, dalyvaujate konfliktuose, o santykiai darbe ar šeimoje nėra harmoningi. Tad pats metas savo gyvenimą pakreipti tokia linkme, kad teigiamų emocijų būtų kuo daugiau: išmokite suvaldyti stresą, bendraukite su bendraminčiais, raskite laiko hobiui ar ramiam poilsiui, įsigykite augintinį.

Laikini kraujospūdžio pakitimai – ne liga, o nežymus padidėjimas gali būti lengvai išsprendžiamas pakeitus mitybą, atsisakius žalingų įpročių, pradėjus daugiau sportuoti ir pan. Vis dėlto, jei pastebėjote, kad kraujospūdžio pakitimai Jus vargina vis dažniau ir stipriau, fiksuokite matavimų informaciją ir kreipkitės į gydytojus.

Savarankiškos pastangos siekiant sumažinti nežymų kraujospūdžio padidėjimą yra labai svarbios ir turėtų būti pasitelkiamos kasdien. Tačiau dar geresnių rezultatų bus galima sulaukti tuomet, jei savo kraujospūdžio pokyčiais leisite rūpintis profesionalams. Paliesiaus klinikoje taikomas išskirtinis, aukščiausią klinikinį saugumą garantuojantis gydymo metodas, orientuotas į individualius jūsų kraujospūdžio pokyčius. Daugiau apie gydymą skaitykite adresu https://www.paliesiausklinika.lt/padidejes-kraujospudis/